Brussels connection

the best address for international procurement

Propagace karibského rumu: odstartováno!!!

Kontroverzní tendr na “marketingová a komunikační kampaň pro značku „Pravý karibský rum“ na několik trzích EU a Severní Ameriky” byl dnes odstartován. Jde o 5,3 milionů euro z Evropského rozvojového fondu. Peníze přidělí soukromá West Indies Rum & Spirits Producers’ Association se sídlem na Barbadosu. Dostane je agentura, která dokáže pokrýt zároveň EU i USA – tzn. nějaký nadnárodní gigant.

Ze zadání: Vytvořit, řídit a zavést integrovanou marketingovou a komunikační kampaň, zaměřenou především na obchodní zákazníky a tvůrce názorů v obchodu s nápoji za účelem propagace značky „Pravý karibský rum“. Značka je nástrojem a symbolem pravosti, místa původu a kvality prémiových rumů z karibských zemí. Je majetkem obchodního sdružení zastupujícího tyto značky.
Kampaň by měla rozvinout a realizovat činnosti, které povedou k rozšíření povědomí o značce „Pravý karibský rum“ a vyvolají zájem o něj i další značky z karibské oblasti, v těchto oblastech:
— opětovné zavedení značky „Pravý karibský rum“ v Itálii, Španělsku a Spojeném království,
— zavedení značky „Pravý karibský rum“ na konkrétní nové evropské trhy,
— zavedení značky „Pravý karibský rum“ na regionální trhy v Severní Americe,
— určení klíčových obchodních publikací a vlivných aktérů na ostatních světových trzích (např. BRICS),
— srovnání tržních informací pro účely poradenství a informování výrobců o rozsahu, struktuře průmyslu, rysech uživatelů a konkurence cílových trhů.

Interpelace českého europoslance Pavla Poce nebyla vyslyšena, Komise si dál dělá co chce.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe