Mediální a komunikační podpora pro Evropský parlament. Za €2 miliony

Zakázka: Poskytnutí poradenských a odborných služeb v oblasti médií a komunikace pro Evropský parlament

Zadavatel: Evropský parlament, Directorate-General for Communication, Brusel

Kontrakt na 4 roky

Budget €2.000.000

Stručný popis: Přehled trendů ve spotřebě informací a různých produktů. Podpora při vytváření mediálních úhlů v případě konkrétních cílových skupin. Strategické poradenství v oblasti koncipování, výroby a distribuce produktů zabývajících se prioritami EP. To může zahrnovat:

— mapování skupin příjemců, studie týkající se trendů spotřeby médií a případnou tvorbu komunikačních a mediálních strategií,

— poradenství v oblasti měnících se komunikačních a mediálních zvyklostí prostřednictvím všech vhodných kanálů, včetně televize, on-line a tištěných médií, sociálních médií, různých druhů (multi)mediálních produkcí, jako jsou například animované infografiky, aplikace „mediálních hříšníků“, „webdocs“ atd.,

— podpora v oblasti analýzy kvalitativního a kvantitativního dopadu. Zde mohou být součástí studie uživatelské zkušenosti a další nástroje pro vědecké posouzení a následné vylepšení produktů.

Cílem mediální strategie Evropského parlamentu, coby mnohojazyčné a komplexní organizace, je stanovovat trendy, spíše než se jimi řídit. Součástí revize stávající mediální strategie Parlamentu musí být přezkum trendů ve spotřebě informací a dostupných produktů. Součástí toho mohou být mimo takové prvky, jakými jsou například tyto:

— od vybraného zhotovitele se bude požadovat, aby přezkoumal nové trendy ve spotřebě informací a různých mediálních produktů a aby poskytl odborný výklad vytváření mediálních úhlů u konkrétních cílových skupin,

— vybraný konzultant může být požádán, aby provedl průzkum trhu o trendech týkajících se spotřeby informací, digitálních technologií a různých produktů vyráběných Evropským parlamentem s přihlédnutím k současnému velkému množství údajů,

— zhotovitel může být požádán, aby se zhostil úkolu přesně vymezit cílovou skupinu (v případě budoucích a již dostupných produktů v případě všech typů médií, a to televize, rozhlasu, tištěných a on-line médií, sociálních médií) a zformuloval doporučení, jak se na ně lze nejlépe zaměřit,

— může být vyžádáno strategické poradenství ohledně koncipování, výroby a distribuce mediálních produktů o prioritách Evropského parlamentu. V případě potřeby by měl zhotovitel podpořit Evropský parlament při vytváření personalizovaných prováděcích plánů pro vypracování adaptivních mediálních strategií, a to podle nejnovějších trendů a za použití nejnovějších nástrojů dostupných na trhu,

— zhotovitel může být požádán, aby poskytl analýzu nejnovějších mediálních a komunikačních trendů, platforem a nástrojů pro média, poradenství o změnách v mediálních zvyklostech v případě televize, on-line a tištěných médií, sociálních médií, včetně všech druhů (multi)médií, jakými jsou například animované infografiky, aplikace „mediálních hříšníků, „webdocs“ atd.

— podpora v oblasti posuzování kvalitativního a kvantitativního dopadu produktů nabízených Parlamentem s cílem jejich vylepšení. Zde mohou být součástí studie uživatelské zkušenosti a další nástroje pro vědecké posouzení a následné vylepšení produktů.

Deadline pro odeslání nabídek: 2/10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *